-

Kan känslor som någon släckte för så längesen väckas upp på nytt?
Att få ligga i din närhet och känna dina andetag emot mitt hår, jag sjunker ner du drar långsamt armen den går som i ett svep och lägger sig om mina axlar, jag vilar mitt huvud mot din axel. Tiden går, spänningen stiger, du tar fram din hand, sätter den emot min börjar sakta men säkert lirka in våra fingrar i varandra, i din närhet är jag inte rädd längre filmen som rullar på, på den stora tv'n skrämmer mig inte längre, jag njuter bara utav din närhet och all den tryggheten du överför rakt in i mitt hjärta. Timmarna går, filmen tar slut. Vi allihopa tar och pausar allting. Lägger oss till rätta") Du drar mig tätt in till dig, jag hör hur du andas, jag blundar och tänker föralltid. Att ligga där känna dina läppar andas emot min kind. Jag kollar upp där ifrån din axel, ser dig du kollar ner på mig och ler! De ögonblicket är de mest laddade jag varit med om!  Du är mycket men ändå bara min vän! Ingenting i hela världen förstår hur lycklig du gör mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0