You Didn't Know That..

.. Haha, nu ska ni få höra något ni inte vet. Löjlig som jag är så samlar jag på.. PÅSAR. Plast påsar, papperspåsar (dock inte påsar ifrån konsum osv) Men när jag är och handlar, kläder osv. All de påsar sparas i en stor påse i mitt rum. Förut var detta jätte bra (när jag gick i sexan och neråt) eftersom jag har alltid hade gymnastik påsar jag kunde ha mina kläder i. Nu har jag dom i väskan. Iallafall, denna knasiga idé med att samla på påsar fick jag ifrån min knasiga bästis som gjort de i alla år. Jag har påsar ifrån 2006 där liksom, jag har mina usa påsar, ungern osv. Haha. Jätte konstigt.





Här har ni lite granna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liten fråga... har du typ flera från samma afär? :)

2009-05-06 @ 18:43:26
Postat av: Linnea

Japp det har jag också x)

2009-05-06 @ 18:50:53
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: della

haha, jag samlar ockå på påsar faktiskt xd

2009-05-06 @ 21:08:16
URL: http://drqb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0