Not Like Everyday







Dagens kläder blev
*Leggings jean gina tricot
*Vitt linne långt HM
*Vit Tshirt HM
*jacka Mimmis

Smycken
*armband tomassabo
*kompishjärta halsband
*ring HM
*örhängen okänt

Kom hem för ett tag sedan. Det blev skola en lektion sen drog jag, Maria, Adrian, Sebbe och Cricke till mörby och vi åkte till stan (kom på en egen tbana x) Vi var på tekniska museet och sen drog jag och Maria till danderydssjukhus där vi bytte tillbaka till stan. Vi gick och käkade lunch på tacobar. Sen efter ett tag träffa vi en kille Maria känner som bor i älvsjö och hans kompis. Vi var med dom ett tag sen åkte vi hem. Nu har jag kommit hem och ätit. Ska hitta på något snart. Är ledig imorn ju WOHO..

Annars då? Hur har dagen varit?

Kommer in bilder senare.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har en jätteviktig fråga som du måste svara på!

Hur gör man en blogglovin till sin egen blogg asså fixar så andra kan få blogglovein till min blogg.

2009-05-05 @ 18:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0