I Need Time. I Need Spaace..









Jag och Jill låg ute i nån timme efter Mimmi åkt hem och solade, musiken dunkade, solen brände och gud så härligt. När vi beslutade oss för att gå in så vi bestämde oss för att ha girltime, vi bredde ut nackellack, krämer, filar osv. Vi började fixa och trixa hela föntrena stod öppna så solen lös in galet skönt. Vi målade och målade. Lager på lager. Snackade och lyssna på musik. Hade de allmänt mysigt! Här är resultatet (Vet att man inte ser min färg men de är vitt med glans i ) Jill har dragit hem och ja ska fixa mig nu till kusinerna. Ska bli mysig avslutning på 1maj om jag inte drar till Jillsan efteråt.

HA en jätte härlig kväll mina vänner (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0