It's Out There.

När alla murar ännu en gång faller, när allt de skydd man byggt upp framför sig ännu en gång rasar, skrämmer de vettet ur mig. Men när detta händer så har de fått mig att inse att jag är över en person som symboliserar en jobbig tid i mitt liv. Jag har insett de nu. Mina murar har rasat för att jag är redo för nästa steg i mitt liv. De får mig att inse att jag ska släppa in nya människor och ge kärleken en till chans. Jag har haft svårt för nytt folk på sista tiden och hållit mig till enbart mina närmsta, är de verkligen bra? Mina ögon har öppnats ännu en gång för livet där ute. Bakom mina starka skydd. Men de fanns en person, en person som gjorde mina starka murar, svaga. En person jag blev svag för. Han är värd allt i världen. Höjdpunkten i mitt liv just nu. Han som kan rädda min dag genom att bara exsistera. Jag är redo att öppna mitt hjärta för den här personen, jag är villig att riskera att låta mitt hjärta läggas ut där igen. Bara att den här gången är jag mer säker, säker på att de behandlas väl...

Yes! Nu är allt bra igen och mitt liv har nått toppen. Fyfasen vad bra allt är.

NU= Plugga, franskaprov imorn!

CIAO



Den här tjejen är värd så mycket. Tack för allt gumman..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0