Hello People

Är sjuk, ja, åkte och kollade på bland annat när David, Aby, Viktor osvosv spelade match. Dom vann med 4-1 (: Sen gick jag, Maria och Sam till mörby och jag blev sjukt allerisk. Vi kom till mörby och väntade på David och Viktor. Sen när dom kommit sa vi hejsvejs till maria och åkte in till stan. När vi kom till grönan åkte vi i to the sane (sam xD) först. Den är ju för bra alltså. Jag älskar den! Hahaha. Vi åkte, frittfall, uppskjutet, jetline, vildamusen, kvasten, insane x2. Det var typ allt. Vi mötte upp Vickan och Mimmi och sen så när grönan stängde vid åtta drog vi. Jag, Sam, David och Viktor tog tuben hem och skiljdes åt i mörby. När jag kom hem dog jag helt. Min näsa är urtäpt och jag har feber, huvudet skriker och halsen känns inte för den gör så ont. Ska sova snart. Ingen skola för mig imorn.













Här har ni lite bilder ifrån idag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: moster i US

Sjuk igen...ja, just det, det är ju skoldag imorgon.



När var du sjuk en lördag eller söndag senast?

2009-06-08 @ 04:49:42
Postat av: Linnéa

Japp,

typ när jag hade körtelfeber tror jag (:

Det är konstigt att du alltid har något att störa dig på ;o



Saknar dig!

2009-06-08 @ 12:02:24
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: kalas L

haha störa mig på.



Jag säger bara det som är så uppenbart..för alla....ska vi slå vad om att du har ont i huvet lagom till helgen och sen vips kan åka 14 miljoner varv i Insane..



Jag saknar dig med...framförallt att hålla lite koll på dig, just nu filar inte livet för dig.



Men hold on, det är så där och vet du, det går över...lovar.



Kärlek!

2009-06-08 @ 13:41:48
Postat av: Linnéa

Japp. Jag vet faktiskt itne varför det blir så (;



Jo jag me, jag saknar att kunna mig själv som en oläst bok, känns som jag inte vet vad jag gör längre.



love

2009-06-08 @ 13:44:44
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0