Var det bara jag som trodde OC var inspelat..

.. i OrangeCounty!? x)
Vilken dag! Vi åkte till Hollywood och gick walk of fame jag hittade bla. Marykate och Ashley Olsens stjärna, Britney Spears, Johnny Depp, Marilyn Monrooe osv.
Jag ville åka till Mischa Bartons hus och min snälla familj åkte upp i bergen och upp till hennes hus.
Vi åkte till Rondeo Dr och jag köpte en väska på en affär jag inte kan stava, gudmor prata om den affären hela tiden,  (Stavning tack!?).
När vi sen satte oss i bilen för att åka till Orange County frågade mamma om jag ville åka till Orange County eller Herrmosa Beach och Redondo Beach där OC är inspelat! VA?! MAmma OC är inspelat i Orange County!? Ha, trodde jag ja, men icke sa nicke, eller rättare sagt sa mamma! Eftersom hon då förklarade att OC är inte inspelat i OC låter sjukt jag vet! Jag började nästan gråta och försökte förklara att jag visste att det var de!
När hon övertalade mig att vi skulle åka och kolla visade de ju sig att precis som hon sagt att piren ligger i Redondo Beach. Där stod jag som ett frågetecken och insåg sen att jag stod och var irriterad över att jag hade blivit "lurad" av producenterna till OC, istället för att skrika av lycka att jag stod vid ingången till baitshop och hela piren!
Jag gick och snackade med familjen om alla secner som inspelats på piren och saker som sagts osvosv. När jag senare ser att "fiket" (ni som följt OC vet precis vilket fik/cafe jag menar) ligga några få hundra meter bort, blev jag lyrisk. Jag bugade och bad om att vi skulle äta middag där och min snälla familj insåg vad detta betydde för mig och gav med sig. Jag åt precis som jag sett i serien en extremt god hamburge tallrik. Jag var fortfarande helt inne i att jag såg samma saker jag sett på tvn och satt i samma soffa som mina favoriter suttit i. Vi gick ner på stranden och jag försökte lista ut vilken av alla tusen lifegaurd bås som Mischa suttit i, jag insåg att detta var omöjligt och gav med mig och vi begav oss hemåt.

Nu ska ni få fina fina bilder från min dag!



ME LIKE!



Haha!



Här bor Mischa Barton, eller har bott iallafall, tror hon bor där.



Jag på Rodeo Drive.



Hmmm? Var de den här Mischa satt i?



sunset



Lycklig?
Utanför "bait shop"



THe Pier!



CAFÉT!!!!!! :D



Jag satt ppå samma plats som...



RYAN! hahaha!



Sunset!



SOlnedgången gick ifrån gul/orange till blå rosa på bara några minuter!

Den här dagen var ju bara så bra!
De kommer jag sent glömma.

xo-ox
CIAO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anthropologie

2009-01-06 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0