Seaworld? UTS? Ingenting?

Jag hade då bett mamma att man skulle kanske få en lugn dag här och han svara " ja självklart! Tisdag!"  Såväl som jag planerade att slöa hela dagen och åka runt 3-4 EM till UTS (shopping mall) med C när hon kommer hem. Men nejnej här får man inte andas, nu kommer mamma och säger " imorgon kan vi väl åka till seaworld med louise de passar bra" jaja för dig kanske som inte är trött! Så nu vet jag inte jag vaknade imorse och gick upp till louise eftersom alla skulle åka. Nu vet jag fortfarande inte hur dagen blir eftersom det bara är jag, louise, pappa och bror hemma.

Jag är lite lätt förvirrad och just nu planerar jag att sitta här ett tag äta frukost och sen finns inget på kartan!

Ha en super dag!
XOXO
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0