Onödiga kommentarer..

.. i många blogg finns det människor som skriver kränkade kommetarer, som t.ex. "jävla fjortishora, slut blogga du suger", "du är patetisk, så jävla ful och äcklig" ja, ni förstår vad jag menar?

Jag undrar VARFÖR? Kommenterar dessa ALLTID anonymt? Är det verkligen värt att skicka in en kränkande kommentar till en tretton årng som skriver en blogg? Gillar man inte de man läser, sluta läsa då. Ingen tvingar er.

Det händer ofta att folk kommenterar spydiga kommentarer om mig och mitt sätt att vara, jag brukar publicera kommentarerna och svara på dom. Men jag säger de till er som kommenterar kränkande kommentarer jag har era ip adresser och det är bara för mig att polisanmäla. Jag vet folk som har fått kommentarer och polisanmält. Och vet ni? Anmälan gick igenom.

Jag tar verkligen inte åt mig om någon skriver att jag är en jävla fjortis hora men samtidigt om jag skulle ha gjort de? Då skulle jag säkert må dåligt över de och vara ledsen. Fråga er sjävla innan ni kommenterar; Hur skulle jag känt om någon skrivit såhär till mig? Och sen våga stå för vad ni tycker. Tycker ni att jag är en jävla fjortishora. Säg de då face to face.

Jag kände för att skriva detta för jag vet att skriver ni en kommentar till en osäker tjej som bloggar för att hon tycker de är skönt. Kan ni förstöra otroligt mycket för henne.

Sen till alla er underbara läsare som uppskattar min blogg. Det känns otroligt bra att jag kan skriva och beröra någon annan. Era ord betyder otroligt mycket!

xoxo
ciao

Kommentarer
Postat av: danya

Håller med dig Linnea !

2009-01-07 @ 17:50:35
Postat av: madde

bra skrivet.

jag fattar ärligt inte hur du får till det du skriver, du skriver faktiskt vättiga saker :)

älskar din blogg :)

2009-01-07 @ 19:06:11
URL: http://mqddes.blogg.se/
Postat av: L

madde; haha va gullig du är! :)



Danya; De är bra de! :D

2009-01-07 @ 20:46:41
Postat av: S'

Håller verkligen med! :-)

Du är verkligen nya blondinbella, den här bloggen är verkligen min favorit. Läser den troget varje dag ;-) I love it!

Men du frågade förrut om vad vi läsare tycker att du ska skriva om, jag skulle gärna vija veta vad du tycker att en blogg ska innehålla, vad du gillar med en blogg! Det vore kul att höra!

Sluta inte blogga!

2009-01-07 @ 21:07:12
Postat av: Linnea

S' ; haha kul och höra att du gillar den. Haha sötnos!

Ja de skulle jag absolut kunna göra, kika in om någon dag så ska jag försöka skriva ett inlägg om de.

Nej de kommer jag inte göra!

Kram

2009-01-08 @ 04:28:17
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: T

din blogg är väldigt bra, och jag håller fullständigt med dig om kommentarerna. har du roligt i usa? (:

2009-01-08 @ 17:51:40
URL: http://tamali.blogg.se/
Postat av: linnea

T: Tack, bra och höra. Jag har jätte kul här borta.

2009-01-08 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0