No picture yet!

Dagen var lång och trist. Såg hela tiden fram emot yogan med J. När vi äntligen slutat och skynda oss hem till J gjorde vi smoothie och drack hetsigt. Vi kom till J runt tio i fyra. Yogan börja halv fem. (de är andledningen till inga bilder). Vi åkte dit kom dit kvart över drygt och bytte om och började. Vive, Olivia och två av deras kompisar går också på yogan, eller dom var där och prova.

Vi började och herre min skapare det där var 75 minuters himmelrike! Galet skönt! Jag har aldrig varit så avslappnad som jag var där. Vi gjorde olika övningar och detta var inte lätt, det var fysiskt jobbigt också. Mycket mage, ben och arm muskler krävs.

Efter 75 minuter avslutade våran lärare som hete Eleonora och vi satte oss och drack de som vi kallade "yoga" dricka och små prata ett tag. Sen kom papi och hämta mig och J.

Nu är jag hemma. Ska duscha och plugga nu. Äta pannkakor snart! Mumsigt.

Vad har ni gjort idag?

Inga bilder so far. Ledsen för de. Bjuder därför på denna.

CIAO



Kommentarer
Postat av: clara

Har varit på stan idag, du kan gärna läsa mer på min blogg hejsanclara.blogg.se

2009-01-22 @ 19:19:13
URL: http://hejsanclara.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du i ansiktet ? :)

2009-01-22 @ 19:21:08
Postat av: Linnéa

Bilderna är när de gäller färg rätt redigerade. Annars äre glitter från make up store (:

2009-01-22 @ 19:26:10
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: linda

yogan var ju underbar :)

2009-01-22 @ 20:09:12
URL: http://lkarllson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0