Kommentar-

Fick en kommentar igår som jag gillade! Haha.

S om Tråkig kväll? Tråkig bloggning?:
Hej! Jag tycker verkligen jättemycket om din blogg, den är i topp tre av mina favoritbloggar! Iaf så tycker jag det vore kul med kanske lite mer kläder och sånt. T ex dina outfits, favoritplagg i garderoben, bilder på sådant du vill ha, eller bilder på sådant du har/köper. Kläder helt enkelt. Sen så när du var i USA blev det ju rätt mycket foton i bloggen, vilket jag tycker är jätteroligt, det blir liksom dubbelt så roligt att läsa med bilder! Så kallade "listor" om dig är också kul, liksom lite kort fakta. Lite bilder på DIG också, alltså du har ju en del, men det är svårt att skapa sig en direkt bild av dig liksom :). Och just det! Du är extremt duktig på att göra headers tycker jag, och det är jag antaglien inte ensam om, men det vore skoj om du kanske kunde göra en snygg header och ha som en liten utlottning om den. Jag fattar om du kanske inte gör sådant "gratis", eller alltså, du kanske vill ha något i gengäld, men det vore kul! Kanske en "lektion" om hur du gör dina headers? Eller ja, annars tycker jag ärligt talat inte alls att din blogg är tråkig! Du skriver väldigt bra, roliga, innehållsrika inlägg och så, och jag tycker inte alls att det verkar som att du har slut på idéer. Det är förresten kul att du lägger in bilder på t ex vad du äter, dvs din smoothie och hur du gjorde den och så. Men du är som sagt väldigt duktig på att skriva, både bloggen och "dikter", eller vad man ska kalla det, så jag tycker liksom, go for it girl! Det här är något du borde satsa på! Kram

Såna här kommentarer är jätte roliga. För jag får så mycket  inspriation av era åsikter. Om kläder skulle jag absolut kunna skriva mera. När jag var i USA så blev det sjukt mycket bilder. Jag vet att de är kul men jag vet inte vad jag ska fota nu? Jag har ingen dunder bra kamera. Listor om mig är roligt. Jag skulle kunna skriva mer om mig själv. Jag kan skriva om mig själv liksom hur jag är som person. Bilder på mig kan de absolut bli mer.
Haha va glad jag blir. Headers ja du. Jg tycker kanske inte själv jag är speciellt bra på de. Men absolut om de är flera som skulle tycka det var kul så skulle jag kunna göra de.
Tack gulle dig.
Kram!

De är sånt här som får mig att vilja blogga (:
CIAO

Kommentarer
Postat av: embla

mobbning - vad är det ?

har du någon gång blivit utsatt, eller är du den som utsätter andra kanske ?

Läs här från min synviknel, hur jag ser på det.

2009-01-21 @ 12:52:05
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: embla

svar : självklart har jag det . [email protected]

endast för melj ingen msn !

kram

2009-01-21 @ 13:10:57
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: Melissa

kan jag få receptet på kakan du bakade? ser smarrig ut (: saknar dig linnea

2009-01-21 @ 14:49:52
URL: http://hortobagyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0