Kemi!

Jag kom hem lite senare. Träffa en kompis ett tag efter skolan. De hände en sak i skolan som fick mig att priotera annat när jag kom hem. Nu är de bättre för min del, men jag menar vissa saker accepterar jag bara inte.

Nu grabba jag tag i kemi boken och insåg att jag inte hittar mina anteckningar mm till kemi provet. Blir lite smått irriterad och kan tänka att dom KAN ligga i mitt skåp med små marginal om att de är sant.

Nu tog jag fram de jag har och kände mig lite vilsen när de gällde fotosyntesen och frågade då L om han va bra på kemi. Han är allt bra snäll han och han förklarade de och sen var de formlar och saker också som jag nog måste få in lite bättre. Nu har jag bara tjugofem frågor och massa anteckningar att hita och svara på.

Detta provet kan bli intressant haha. Jag har inte vairt där mycket under hösten och därför tänker jag inte pressa mig själv som jag brukar annars. Men nu har jag en hel del att göra. Detta blev ett tråkig inlägg tyvärr.

Kommer säkert in något senare.

CIAO


Ja! Jag saknar släkt och vänner från usa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är L?

2009-01-14 @ 18:05:21
Postat av: linnea

Haha vem är du? (;

2009-01-14 @ 20:30:00
Postat av: Anonym

jag är mig själv (;

2009-01-14 @ 21:00:54
Postat av: linnea

haha ja mena vad heter du liksom "vem är du" haha

2009-01-14 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0