Blogghumöret sjunker..?

.. Nej verkligen inte! Jag har bara sjukt mycket att göra hela tiden. Ledsen för dålig vecka med uppdatering. Men är väldigt stressad inför allting. Mycket händer i skolan, kompisar, killar. Jaja nu ska jag inte klaga men detta kan vara anledningarna till dålig uppdatering. Idag skulle ja till skolan men har då inte sovit på flera nätter och mamma lät mig vara hemma. Jag sitter och pluggar och pluggar tar de aldrig slut..?.

Håller på att fixa iordning svaren med fel nummer från Maria och de där. Ska svara på alla instderingsfrågorna också. Sen blir det läsa i boken och svara på extra frågorna. De här kommer inte  gå så bra men jag får göra de bästa jag kan. Har ju då som sagt varit onärvarande nästan hela hösten pga sjukdommar och körtelfeber.

När jag känner att jag pluggat Kemi klart så väntar franskan som jag inte hann med igår. Sen ska jag försöka läsa ut boken jag vill redovisa i skolan.

Matte, engelska också.. herregud vilken dag de kommer bli...
Får köra på nu! Livet blir inte bättre än man gör de till.



Många papper, många frågor, många svar.



Dålig bild men här håller jag på att svara.

xoxo

Kommentarer
Postat av: embla

Kan jag få ta en minut ifårn dig ?

Du som läser mig blogg kanske varje dag, eller kikat in då och då, vad vet jag ?

Jag har i alle fall en frågestund hos mig nu, så om du vill koma snäppet närmare mig och ställa en fråga är du varmt välkommen. kram

2009-01-15 @ 14:10:57
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0