Allt kan hända.. när man minst tror de.

Fick veta igår att en kompis till mig skulle flytta till miami, denna kille stod mig inte jätte nära men han går åttan i min skola och liksom jag har träffat honom varje dag ½år nu liksom och han är alltid så glad och får en alltid på så bra humör. Och nu liksom är han borta? Eller ja han sitter på andra sidan jordklotet drygt. Man känner liksom hur mycket vissa kan betyda fast man inte är bästa kompis med den personen.

Jag visste knappt att han var i USA fick höra det när jag kom hem att han var där och hälsade på sin pappa. Jag hade aldrig i början av veckan tro att detta skulle uppstå. Jag menar allt kan hända.. när man minst tror de..
 
Pratade nyss med honom och han verkade okej iallafall. Kommer sakna honom på många sätt..

Detta bevisar att som jag sa allt kan hända. Och att man måste tänka på hur man avslutar dagar, möten, saker med olika personer. För ibland.. inte alltid inte ofta. Men ibland.. så kommer dom inte tillbaka..

Är på lite dåligt humör just nu men gör de bästa av situationen. Fortsätta plugga.

Hoppas ni har en bra kväll!

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0