Dagens

Nej idag blev det inte mycket blogg, har inte orkat helt enkelt. Jag lever iallafall.

Det får bli en dagens utan frågor. Jag sammanfattar hur dagen är utan annans frågor.

Det bästa är nog att det jag kan göra precis vad jag vill, idag har jag haft en sån där dag där jag inte orkar bry mig hur jag ser ut, vad jag äter, vad jag måste göra osv.
Det värsta med dagen är nog att folket som kommenterar så grovt onödigt blivit tvungna att anmälas. Synd om dom inte kan dra sina gränser, inom vissa areor.
Kläder idag blev gråa jeans, blå/vit randig Vringad tröja, två vita linnen under. Bara en enkel  "outfit". Har nästan inget smink och måste verkligen tvätta håret.
Humöret idag är inte på topp, men med rätt inställning blev det bättre. Är väldigt trött och orkar inte så mycket. Men jag klarar mig gott så. Strävar man efter de ljusa så hittar man de!
Dagens längtar borde nog bli torsdag-fredag (kungsberget & komp ledigt). Men jag tänker nog mer på någon/något annat.. Svårt och nog lite väl för mycket att skriva ut här, de stannar mellan mig och mig.
Och sist men inte minst dagens låt. Det finns bara ett enda svar på denna "Dump The Clip - Aotp" Snacka om att jag bytt musikstil helt. Nej men jag gillar låten starkt! Den är grym.

Det var det! Nu: tv och sömn.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Therése

varför ska du anmäla folk som skriver onödiga komentarer? det hör bloggar till. alla bloggar får sånna lite då och då, men då ska du ju vara stark och inte bry dej. dom är bara små patetiska jävlar utan liv. bry dej inte, okej?

2009-01-25 @ 21:33:35
URL: http://tnyholm.blogg.se/
Postat av: b

söt blogg :D

2009-01-25 @ 21:35:02
URL: http://bellaholic.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Therese: Jag kan ta kritik och så men när personer i fråga börjar hoppa på mig med själsord och skriva såna saker så tycker jag de går för långt. Klart jag bryr mig dom hoppas på mig och påstår att jag är en jävla hora, fjortisfitta. Jag tar inte åt mig men de är ju kränkande. Jag vill veta vilka personerna är så jag kan ta itu med de.



B: Tack

2009-01-25 @ 21:49:15
URL: http://bberglund.blogg.se/
Postat av: elsa

Hej , tänkte bara säga att du har helt rätt och att jag läser din blogg . Titta gärna in på min ibland , men då får du inte glömma att kommentera ! <3

2009-01-26 @ 15:50:22
URL: http://hunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0