Yellow It Was.









Gult var de här. Älskar bild nummer två för myrorna i blomman gör allt så levande. Vad tycker ni?

Påväg till skolan! Sitter i mitt rum och väntar på att klockan sak slå 08.50 då går min buss. Åh måndagar är segt. Jag går upp för tidigt. Skol veckan ser ut såhär
Måndag - Skola. Vårstädning me simningen(?) Kanske sova hos kusinerna i vallentuna deras päron ska bort.
Tisdag - Skola. Efter skolan ska jag nog vara med Jill kanske. Vi får se. Kanske passa kussarna igen.
Onsdag - Skola. Sen hem vila chilla och sen träning. Kanske talangjakt.
Torsdag - Skola halvdag. Jag och Jill är med varann, kanske käkar ute, kanske hos Jill. På kvällen äre kvarnis och så jäkla dunder kul ska vi ha. Sover hos mig eller Jill.
Fredag - LEDIG! Grönan kanske? Vi får se. Ska checka med Jillsan!
Lördag
            OPLANERAT
Söndag

Det var min vecka de. Ser fram emot den GALET mycket. Vet inte varför.

Vi hörs!

Ciao babes


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bilderna på kläderna du köpte :)

2009-04-27 @ 17:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0