This Is Snow Baby





Det var sicken långa köer!



Sjukligt härlig dag!



Sen avsluta ja dsagen med en extremt god choklad! MUMS.



Och så avslutar vi med en mindre snygg bild på mig! HAha.

Nu är klockan halv tolv och jag sitter uppe och töntar mig. Imorgon blir de nog att åka över åreskutan och ner på andra sidan. Oscar och Nicolas åkte där idag och sa att de var den bästa skidåkningen de åkt i hela sverige. För er som inte vet så har jag fruktansvärd skräck för just skidåkning. Är helt värdelös på de också. Jag bröt nämnligen benet när jag var sex och är fortfarande livrädd i backen. Branta backar klarar jag inte. Och mitt knä hängde inte med idag heller och de beror på en knäskada jag hade för några år sen som höll på att förstöra mitt bröstsim i simning men jag vägrade sluta med de. Ibland drar de iallafall jävligt mycket i de knät och så.

Annars då? Bra? Jarå. Bra bra. Haha.

Ciao

Kommentarer
Postat av: maria

:O Linnea är de sånna köer överallt :O

2009-04-08 @ 11:41:58
Postat av: Jessica

haha, man ser din kamera i dina skidglasögon linnea! ;)

2009-04-08 @ 23:20:49
URL: http://jessieh.blogg.se/
Postat av: vive

härliga bilder!

2009-04-09 @ 12:00:21
URL: http://stockholmsbarn.blogg.se/
Postat av: linnea

Maria: nej. Det var bara där och sen så var de iofs galna köer just denna dag men men.



Jessica: haha jag vet ;o



Vive: Japp visst är dom ;o

2009-04-09 @ 18:50:08
Postat av: Anonym

är det inte lite onödigt att sminka sig om man ska vara ute i backen hela dagen?

2009-04-13 @ 18:59:46
Postat av: Linnéa

Svar anonym: kan man ju anse. Men jag trivs med smink, så de så.

2009-04-13 @ 19:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0