MorningMorning.







Tre bilder jag tog igår.

Idag blir de stan me Maya och Jillsan. Så ser iallafall planerna ut. Ikväll blir de girls night igen! Denna gång hos Maya, ett nytt gäng brudar. Mysigt.

Jag undrar en sak. De är ca. 80-90st. som läser min blogg i snitt om dagen. Har ni något ni vill veta? Kan ni hjälpa mig nu. Ska jag ha en liten frågestund där frågorna får komma in en gång för alla liksom? Hjälp mig nu. Släng in en kommentar med er åsikt. De skulle vara jätte snällt.

Tack för mig!
Vi hörs under dagne.

CIAO

Kommentarer
Postat av: Vera

Kan du inte lägga ut lite bilder på Adrian? Berätta om dina tidigare förhållanden.. bilder osv? :)

2009-04-18 @ 11:35:55
Postat av: Lovisa

Du kan ju alltid förklara varför du säger att det inte alls är bra att dricka och förtära alkohol, och sedan åka och "kröka" med kompisar, får jag gissa, nästan varje helg?

Svara gärna :) jag vet redan att det är fler personer som också skulle vilja veta det.

2009-04-18 @ 15:41:12
Postat av: Anonym

Och ha FRÅGESTUND! det är verkligen kul att man får ställa vilka frågor man vill :)

2009-04-18 @ 19:12:27
Postat av: S

Vad kul att du har så många läsare, din blogg är jätte bra och det är du också! gillar dig! :)

2009-04-18 @ 20:05:24
Postat av: Anonym

nar hånglade du senast med nån?

2009-04-18 @ 21:47:52
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

2009-04-19 @ 12:29:53
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0