FRÅGESTUND

Okej, jag drar igång en frågestund. Fråga vad ni vill, (frågorna på inlägget under kommer också med).
Jag svarar på nästan allt. De ska vara rimligt. Så fråga nu så jag blir glad (:
Fråga på tills jag säger stopp.
Nu har ni chansen till att få veta sanningen.

(Förlåt för USEL uppdatering. Sov hos Maya i lördags = ingen tillgång till blogg, och idag har vi varit land och rike runt. Mer om helgen senare.)

HEjdå alla sötnosar!



En otroligt snygg bild ifrån i fredags hos Tove.
Ful bild med otroligt fin tjej till vänster!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en fråga: Kan du lägga ut bilder på dina pojkvänner du haft? Skulle vara kul! :D och lite info oxå!?

2009-04-20 @ 11:39:32
Postat av: Anonym

Hej, kan du inte skriva dom vänner som du bara har haft kort, typ en vecka, en dag skulle vara lite kul att veta :D

2009-04-20 @ 16:56:27
Postat av: Anonym

Beskriv dig själv med två ord och motivera



Om det inte är för känsligt: Varför var du depprimerad i vintras.



Vart handlar du dina kläder?:)

2009-04-20 @ 17:06:49
Postat av: Anonym

dricker du? och varför är du kompisar med små fjortisar som alex, mimmi och vickan? du kan få så mkt bättre! :) Menar verkligen inget illa, men fjortis är väl inte bara lite efter att var nu 2009 liksom ^^. Gillar din blogg starkt.

2009-04-21 @ 15:22:11
Postat av: alex

ursäka ? vem kallar du fjortisar ?

sluta leka , hon går i alla fall inte bara på utseendet.

älskar dej linnea! <3

2009-04-22 @ 07:56:59
Postat av: Lillasyrran

hhahaahaaa, säkert ngt sammisbarn som skrev xD

2009-04-22 @ 14:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0