F to the RIDAY

Är lycklig! Galet de är FREDAG. För andra gången idag får jag lyckorus för de. SKolan gick rätt chill. Ska inte klaga. Efter fysiken gick jag och jillsan till mörby där hon hjälpte mig att hitta något till Tove. (Jill kommer kanske inte kunna komma, eftersom hennes bror fyller arton). Iallafall så köpte jag present till Tove. Tror de blir bra.

Vi gick och kollade runt lite och insåg hur mycket vi måste köpa nu när sommarn slår in. Underbart. De är bara pengarna som fattas, haha. Gick och köpte glass, Satte oss i fylleparken och njöt av solen.

Träffade Vickan och hennes kompis en snabbis, trevligt. David träffade jag också. Mycket trevligt. Haha. Imorgon blir det nog Maya och Jill under dagen och på kvällen ska jag och några vara hos Maya tror jag.

Om två timmar börjar min träning, känns skönt att vara hemma i tid så jag hinner välja kläder till ikväll, packa ihop allting och kunna ta de lugnt. Ska bli jätte skönt och träna. Vid halv sju ska jag vara hos Tove där de bli tjejmiddag somsagt.


HAHAHAHA. Här har ni en video på Jill i fylleparken, hon lämnade in sin mobil och fick en lånetelefon. Ringsignalen kommer hon dock få spader på. Själv låter jag helt sjuk. Hahahaha. De va jätte mycket roligare än de verkar x)

Kommentarer
Postat av: fråga

''This is a private video''? vrf lägger du ut privata filmer som man inte kan se änns? :(

2009-04-17 @ 15:20:50
Postat av: Linnéa

Ojdå, de var inte meningen. Ska försöka fixa de.

2009-04-18 @ 00:09:08
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0