Can You Clean My Closet?



Maya funderar ut bästa sätt att få mig att hjälpa henne.



När hon väl fått in mig i garderoben, yes då häller hon ner ifrån hyllor ner på mig. VIK! Jahapp.



När vi fick tråkigt sen efter några högar, japp då åkte kameran fram som in the old days! Mohaha.



Sen blev vi bara snyggare och snyggare. Håller ni inte med?

Japp, de blev Maya efter skolan. Satt i hennes garderob och snacka skit, och skratta. Ätit en massa och sen kommer min bror och skulle hämta mig. Men BARA för att reta mig så kommer han på sin moppe med en CYKELHJÄLM? HALLÅ? En CYKELHJÄLM? Istället för den andra moppehjälmen! Jag var så arg. Jag menar Hallå?!?!
När jag väl kom hem, så käkade jag och nu chillar jag galet i min soffa med franska plugg framför mig.

Vad har ni själva gjort iag då?
Ciao Babes!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

har den där söta maya en blogg? :) <3

2009-04-16 @ 20:13:21
Postat av: morbror mats

Helena gapflabbar, är du seriös eller ? vadå cykelhjälm hur coolt som helst :-)

2009-04-16 @ 22:13:57
Postat av: Linnéa

Klart jag är seriös? Haha, nej jag överdriver. Ni vet folk som överdriver får läsare! Tycker man någon är patetisk fortsätter man läsa. Hahaha.

Fast lite sur blev jag, haha

2009-04-16 @ 22:31:02
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0