090401 SOL!

Första april och vädret har varit rent sagt underbart idag! Skolan gick bra. Tog en glass i mörbycentrum påväg hem. Stod och snick snacka lite innan jag tog bussen hem. Hemma möttes jag av ett hm paket som innehöll några av de kläder jag köpt för ett tag sedan. En orange/korall färgad tunnika, linne. En vit tshirt och ett par bruna shorts som jag tvivlar på om ja ska ha kvar. Får väl se. Gick ut och knäppte några foton ni nu får se!









Mycket himmel idag! Men den var ju olagligt blå. HÄRLIGT.

Gillar de två sista bilderna mest! Gillade att granen kom in där med blått och den sista tycker jag bara är jätte häftig.

Vilken är eran favorit bild?
Ciao

Kommentarer
Postat av: Felizia

Haha dom kanske hade bestämt innan att han skulle vinna?

2009-04-01 @ 17:43:14
URL: http://elekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0