header

Förlåt om allt tjat om de där himla headern men u har jag för stunden bara bytt och se vilken jag känner mig mest bekväm i. De stod ju emellan 1an och 2an så de blir nån av dom just nu äre ettan som kläder min fina blogg haha.
Idag är jag smått som lite glader ska ju få träffa Adrian snart, kommer han inte idag då kommer jag bli ledsen;( Jag har verkligen saknat honom! Bara hans närhet is heavenly!


Idag har jag träning efter skolan, ska bli skönt och träna åker ju iväg sen lite tränad måste man ju vara.

Men vad hände med sommaren? Nu är de ju höst ute;O


Aja nu ska jag fixa iordning mig.

Juste en till sak som jag glömt och säg är att har ni några problem hemma, kärleken eller med kompisar, och ni vill prata med någon så kan ni alltid nå mig på [email protected] där kan ni prata med mig jag hjälper gärna till.

Sen så pga en sak som hände under kvällens gång igår så
Maya älskade bästavän, jag står vid din sida nu, för alltid, jag orkar för oss båda just nu!
Inga detaljer om de där!

Kärlek till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0