early morning!

Ja, nu sitter jag och har precis kommit ut ur duschen. Klockan sex ringde min mobil och herregud vad jag ville stänga av den och gå och sova igen men nejnej jag låg och drog mig till halv drygt haha. Sen var det duscha som gällde jag duschade på tjugo minuter kanske. Nu har jag halvt valt mina kläder för dagen, en tunnika från gina tricot med antigen legings eller gråa jeans jag får se. Igår kväll var jag tvungen att plugga massa matte så jag hade ingen tid att skriva innan jag skulle sova förlåt! Idag blir det skolan som gäller, ska verkligen försöka få reda på ALLT vi har om so.n nästa vecka jag har nästan inte börjat plugga än så jag vet inte, so är inte riktigt min starkaste sida, men jag ska plugga i helgen och så. Igår kväll insåg jag även att jag ska börja tagga ner lite, ligga lite lågt överhuvudtaget ska försöka ta tag  i min träning, satsa på skolan umgås med dom som är bra för mig, vill säga dom som inte får mig att göra onödiga saker. Jag ska försöka bli en bättre person helt enkelt.

Nu däremot ska jag äta frukost och göra mig klar för skolan idag.
Uppdaterar ikväll eller när jag kommer hem från plugget.
Ha en jätte bra dag!
kärlek
/LB
Bild från i somras i ungern!
FR vänster; Kayla, Rachel, Alex, Linnéa, Nico
saknar..

Kommentarer
Postat av: anonym hatareavlinnéa

ändå går du i so inriktningen -.- jävla blondin tönt

2008-10-16 @ 18:41:38
Postat av: L

Haha, a faktiskt!

"jävla blondin tönt"

Ska du säga ngt som ska såra mig får du ta i lite mer lilla vän,

Mooget att våga stå för vem man är :)

2008-10-16 @ 18:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0