Sköning

Ja, nu blir det lite uppdatering här, ganska rolig sak att berätta var inne på facebook igår och pratade med Agnes och hon

berättade att det är någon som gjort en grupp på facebook GG mörbyskolan, det är ju humor det där alltså, personen i fråga skriver om sjuorna i mörbyskolan och lite skvaller som den heter GG GossipGirl så himla kul att sitta och läsa lite skvaller så man har lite koll haha! Jag tycker det är jätte kul iallafall har dessvärre hört att folket i mörbyskolan inte samtycker som jag men men lite får man ju bjuda. Haha.

Här har vi riktiga gossipgirl gänget också


Kommentarer
Postat av: maya

NATE ÄR SNYGGASTE!

2008-12-11 @ 19:49:56
URL: http://strinnhed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu behöver jag hjälp, jag vill göra en blogg, och jag har gjort en blogg. mitt problem är att jag vill ha en header eller var det heter. din är väldigt snygg och jag undrar om du skulle kunna säga snabbt hur du gör?! . betalar du något?!



måste säga att du har en Super bra blogg. läser den varje dag !

2008-12-11 @ 23:42:19
Postat av: linnea

En header kan du tokenkelt göra om du laddar ner picasa 3 på google! Helt gratis. Hur man laddar ner picasa tror jag finns bland de allra första inläggen i bloggen. De är viktigt att de är trean du laddar ner. De är gratis och verkligen ur enkelt. När du är inne på picasa står de collage och de går itne att missförstå de äår dock på engelska men de ska väl ine vara något problem.

Var jag oklar får du säga till



Tack va kul och höra.:)

2008-12-12 @ 08:29:58
Postat av: Anonym

när man gjort det hur lägger man in den på bloggen ?

2008-12-13 @ 23:39:19
Postat av: linnea

I min blogg under kategorin "blogg&design" finns ett inlägg hur man gör:) lycka till

2008-12-13 @ 23:45:19
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0