skola nästa!

Är klar för skolan! Ska dock nog inte vara där hela dagen eftersom Mamma tyckte det vore dumt så får se om jag går hem efter lunch tror dock det blir så. Skulle vara med Maya efterskolan så jag får ring henne och säga att hon får komma hem till mig, får locka med chips och grejer då kommer hon garanterat komma haha. Har slöjd första timmarna och kommer garanterat hem med en tubkloj idag som jag sytt ska dit runt nio halv tio eftersom det är fri lektion idag får man komma beroende på hur mycket man har kvar, och jag har bara kvar att sy in den lite och sen kanta den nertill.

Kläder idag (ingenbild)
Gråa jeans cheap monday, vit tunnika (inte så lång) gina tricot, ljus lila hoodie American Apperal.
Bild kommer dock senare!

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: della

hihi linnéa, e ditt nya ord 'dock'? ;P

2008-12-16 @ 16:09:20
URL: http://drqb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0