Äntligen

Nu kan jag logga in normalt på bloggen, herregud vilken irriterande dag de här har varit, eller väldigt skön men min blogg har knasat HELA dagen. Nu kollar jag klistrad framför tvn och kollar på American Dreams på trean. Jag älskar den filmen haha. Idag har jag varit hemma, imorgon blir det skola för min del, jag såg att budgeten på drömresan ska vara inlämnad torsdag och jag och Jill har inte kommit långt, de vill säga vi har jobbat en lektion med de, men vi har bestämt att åka till dominikanska repupliken och nu har jag gjort lite sökningar och hittat en super sida så hotell och allt har vi bestämt ska bara kolla priser och sånt. På torsdag har jag också prov i ekonomi, franska prov fredag men de ska nog gå. Nu ska jag kola på film och kolla lite på plugg.
Vad har ni gjort idag?
Ciao



Bild från kryssningen i vintras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0