hektiskt

ja precis, de går hektiskt till i sjuan! Sitter nu och pluggar en fredag eftermiddag herregud är de såhär de ska vara? Jag är helt slut körd efter första veckan i skolan-.- Matte, engelska, svenska, bild, slöjd, elevensval, no, so, idrott, ja, osv. Alla dom där ämnerna har vi haft bara på första veckan:O haha, orkar inte tänka just nu! Gud, ja orkar vekrligen inte, har en sån huvudvärk, allt bara dunkar och flyger runt! Mycket händer just nu bra/dåligt allt möjligt, har glömt min ipod i mitt skåp så de får bli datorn jag lyssnar på under den här helgen!:) Kanske åker förbi ikväll och hämtar de:) Men nu pluggar jag och idag har jag verkligen haft en såndär trött dag, har på mig jeans, broderns husarö tröja och en tofs mitt på huvudet haha, aja de funkar för några timmar i skolan:) Skriver nån annan dag elr snart vem vet:)
hare bra
puss&kram
LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0