Funny

SKOLA:
Är du duktig i skolan? Är jag motiverad så går det kanoners.
Har du bra betyg? Dom funkar!
Har du fått göra om ett prov någon gång? Nej faktiskt inte,
Har du fått ett bra resultat på ett prov? Jopp
Sköter du dig i skolan? Jag försöker!
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Ja, klart jag har!
Haft mobilen på lektionstid? Alltid!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? Höhö ja!

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? 4
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? Ja!
Trivs hemma? Jag älskar hemma!
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? Haha, aarå
Har skrikit och slagit din mamma? Skrikit ja! Slagit NEJ
Har fått en rejäl utskällning på sistone? Inte rejäl
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Haha säkert
Du älskar din familj oavsett vad som händer? Elzkar min familj <3

VÄNNER:
Du har vänner? Haha, jaaa
Du brukar vara med? Mest Sofie, Maya, Agnes, Maria, sen finns det många fler!
Vem/vilka var du med sist? Agnes, Maya, Maria
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Jaaaa
Är det okej att ha killkompisar? ÄLSKAR killkompisar<3
Har du pussat någon av dina kompisar? jaa! 
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? Självfallet inte
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? på ett sätt ja, på ett sätt nej

FJORTIS
Du sminkar dej varje dag? Jo det skulle jag påstå
Putar med läpparna på foton ? Nej inte riktigt va
Använder foundation på läpparna? Nej
Super dej packad varje helg? näpp
Du har kysst en tjej? haha joo
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? neeeej
Ditt hår e knallblont? näääpp

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? Jopp
När drack du alkohol senast? Va väl nån helg sen
Vem bjöd dig på alkohol? Hahaha
Vad var det för sorts alkohol? Vin
Brukar du dricka alkohol? Inte mer än nödvändigt
Har du druckit öl? Joo!
Tycker du om öl? Mja, ibland så
Har du varit full? Hehe jaa..

KRIMINELLT:
Ange tre saker du snott? Nej jag snor inte, har tagit ett tuggummi på kiosken och fick dåligt samvete så lämna extra pengar nästa gång jag var där hehe
Är det okej att vara kriminell? fuck no
Vill du bli kriminell? Måste va dummaste frågan på denna lista
Har du suttit i fängelset? Nej
Vill du hamna i fängelset? Den är också!!


DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? Haha, har mina stunder
När grät du senast? Förra fredagen,
Du har skadat dig själv med flit? Tyvärr så ja..
Du har skadat någon med flit?

KÄRLEK:
Har du en kille på G just nu? Skulle jag inte påstå
När strulade du senast? Hmm.. det va nåra veckor sen
Har du haft sex? Jo
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? Hmm jotack
Hur länge sedan var ditt senaste förhållande? förhållande, påriktigt var hösten i sjuan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0