Almost done!

Har suttit nu och pluggat idrott, lite matte och börjat med vårat hemprov i fysik, ja hemprov har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om det än men hittils har det verkat rätt najs. Jag menar man får hem ett häfte med frågor man ska svara på, alla svar står i boken som man får använda.

Imorgon ska jag till skolan sen så ska jag till en familj som ringt upp mig och vill ha hjälp med barnpassning, det gillar vi! Så jag ska dit imorgon och träffa barnen så om det går bra, så börjar jag redan på torsdag :) Mycket kul tycker jag.

Känner mig så duktig idag! Har pluggat inprincip hela kvällen! Jaja.
Nu ska jag kolla på christine och sen gå och lägga mig!
(publicerat försent)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0