Vila I Frid.

Jag vet inte varför, jag kände henne inte bra men de gör så ont. Varför var det just hennes död som tog så hårt. Kanske för hon ändå är en person som stått i samma kretsar, jag vet inte. Men jag har gråtit och de har svidit. Nu har begravningen varit och jag har hört att den var fruktansvärt fin, fjorton år gammal de är så hemskt

Här är en låt hennes storebror gjort till henne.
Fråga inte hur hon dog, jag var inte där, jag vet inte exakt. De spelar egentligen ingen roll eftersom nu är hon borta... ;(




Har kollat på den gång på gång på gång. 
RIP Malin Karlsson 3/4 , nu är hon en ängel... :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har aldrig träffat Malin, och jag hade ingen aning om vem hon var förräns det här hemska hände liksom... Men alla har pratat så mycket om henne och jag har tyckt det varit så himla ledsamt! Och idag hittade jag länken till den här videon på en tjejs blogg och jag började gråta. Fastän jag inte kände henne storgrät jag. Vilken gullig och stark storebror och jättefin låt!

2009-05-11 @ 18:53:07
Postat av: Anonym

Även om jag inte kände henne började jag gråta. Hennes liv hade ju bara börjat. Fan vilken fin låt!

2009-05-11 @ 19:06:06
Postat av: Anonym

Älskar den här låten den är så fin ! åå görjar bara gråta :(

2009-05-14 @ 07:21:48
Postat av: Anonym

gud, jag har aldrig liksom tänkt på att hon aldrig kommer tillbaka men då jag såg bilden på kistan så slog det mig, gud jag får tårar bara jag hör på låten.. :'( vila i frid malin

2009-05-14 @ 19:22:41
Postat av: nina

uppdatera mer!

2009-05-14 @ 19:56:22
Postat av: Anonym

BÖRJA BLOGGA IGEN!!!!

2009-05-15 @ 18:58:41
Postat av: Anonym

vrf uppdaterar du inte???? :(

2009-05-15 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0