This Day

Skolan var helt okej, kunde varit bättre. Blev riktigt arg näst sista lektionen så jag gick till mörby, pratade med min mentor. Jag gick till mörby påvägen träffade jag Dimitri och Dennis som jag fick ut lite ilska på (: Haha. Väntade på Mimmi i mörby när hon kom gick vi upp i parken och satt och pratade, vi träffade Maria, Adde, Didde, Danne, Pierre osvosv.. vi gick med om in i mörby, blablabla jätte tråkigt. Sen så gick jag och Mimmi till lekplatsen där vi satte oss och pratade ännu mer X) haha. Vid fem tog jag bussen hem, när jag kom hem mådde jag så illa att jag satte på mig pyjmas och hoppa i säng. Kollad epå satc och nu vänner. Ska gå upp snart och gör något roligare än de här.

Väldigt tråkigt inlägg men men. Så blir det ibland.





Två tråkiga bilder ifrån lekplatsen idag. Trist trist. Men hade inget kul att fota. Kommer lite bilder senare.

Ha en jätte bra kväll.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0