Svar På Tal.



Anonym om Not Like Everyday:

jag har en jätteviktig fråga som du måste svara på!
Hur gör man en blogglovin till sin egen blogg asså fixar så andra kan få blogglovein till min blogg.

Svar: Det måste väl vara så att du går in på www.bloglovin.com där borde det väl stå vart du blir medlem. Jag kommer inte ihåg hur jag gjorde exakt. Men de står väl där uppe log in och där står det väl skapa account. Jag kan inte säga att jag vet. Men kolla runt lite på deras hemsida. Så svårt kan det inte vara. :)

Finns det frågor ni vill ha direkt svar på så kan ni skriva det *skulle du kunna svara på detta snarat* eller whatever. Då får ni svar såhär. Fiffigt va?

Nu ska jag kolla uglybetty

OVER AND OUT

Kommentarer
Postat av: Anonym

du jag bara undra, du snackar ibland om någon alexandra. är det alexandrua.blogg.se? för att det går inte att gå in på den bloggen, har hon en ny blogg eller så????

2009-05-10 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0