Provocerande bloggar.

Ja, satt och tänkte på det igår och kom till varför hatar allt folk alla dessa provocerande bloggar, Desiree, Paulina, Alexandra mfl. Herregud dom skriver ju saker som antagligen underhåller läsarna. Jag kan sitta och as garva åt dom för jag tycker det är komiskt. Men jag skulle aldrig sitta och säga att jag hatar dom. Dom är smarta, jag kan ioförsig tycka att det är ett patetiskt sätt att tjäna pengar på men dom är ju sköna. Jag tycker ärligt det är jätte kul och läsa om deras självförtroende och att dom älskar sig själva för hallå? Dom provocerar er. Totalt. Jag har blviit provocerad, jag provocerades av blondinbella förut, namnet fick mig att rysa. Men när jag började läsa hennes blogg insåg jag att hon skriver om vettiga saker. Den bloggaren jag enligt mina åsikter fått minst kritik om hennes person är Kenza. Känns som hon skriver va hon gör, vad hon köper, när hon festar och ändå tjänar hon flera flera tusen på det, därför är hon nog min favorit av dessa största bloggare. Men att behöva ljuga och sitta och säga att man är bättre än nån annan, att man är skit snygg osv. Visst det är galet bra om dom tycker det men jag tycker att det är fel sätt att få uppmärksamhet, även om det är bäst sätt.

Men men. Tänk bara på att dom tjänar på att ni sitter och skriver att ni hatar dom, att dom är äckliga fjortisar, för ärligt. Har ni sett dom för något år sedan, då är dom inte fjortis någonstans nu för tiden. Alla har sina åsikter. Jag tycker det är kul, jag skrattar åt det, vissa retar upp sig på det och andra skiter bara i det. Men tänk vad tråkigt om dessa brudar inte skulle vara patetiska, tänk om dom stängde sina bloggar, vilka ska man då skratta åt. Hahaha.
Har ni inte läst deras bloggar så har ni veckors underhållning framför er. Haha.

Lite ifrån mig om provocerande bloggar. Ska kila snart tror jag..

KRAM

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar: Tack så mycket:) ja visst är det jag som tagit bilderna!

2009-05-05 @ 09:34:04
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaa jag vet i deras bloggar visar dom typ bara brösten och så.

2009-05-05 @ 10:08:31
Postat av: Linnea

Anonym - Dom gör allt för uppmärksamhet, det funkar också det är de som är sorgligt. (:

2009-05-05 @ 10:13:56
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0