Livsglädje.

Kom hem för nån timme sedan. Och gud vad jag älskar simningen. Världens laganda. Vi simmade seriesim som betyder att man simmar olika klubbar emot varandra. Liksom man får olika poäng för vilken placering man kommer på. Alla poäng slås ihop och där ser man vilken klubb som vinner. Gissa vilka som vann med ca. femtio poäng? Jo D A N D E R Y D! Woho. Haha. För mig gick det helt okej, bra för att inte ha simmat på så länge. Simmade två lagkaper, 200 bröst och 50 fritt. Det var skit kul som vanligt. Skulle fota osv. Men kameran hade NO batterier.

När jag kom hem  käkade vi pizza och sen stack jag ut för att träffa Alexandra. Vi pratade och skrattade. Världen är liten *blink* haha.

Nu måste jag sova. skola imorn.

Ciao babes!



En bild på mitt älskade hår!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul att det gick bra! Men du var inte på träningen idag som du sa... :( men vi ses :)

2009-05-04 @ 20:12:50
Postat av: Linnea

Nej jag vet, jag spydde när jag kom hem ifrån skolan. Mådde sjukt illa. Mår bättre nu och så, kommer på onsdag.

2009-05-04 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0