Hello Monday.

Trött, sliten, irriterad.

BRA början på denna måndag. Vaknade av att höra att jag skulle ta bussen, sen började pappa göra frukost, men nej sen bara åkte han hemifrån och jag orkar knappt ställa mig upp. Skit samma. Nu ska jag göra mig iordning för vad för kläder jag ska ha på mig idag har jag inte heller bestämt. Men men nu ska vi smila åt denna måndag! Skola och sen träning. Kuuuulkul. Det håller på att hända saker i klubben, vet inte riktigt hur de kommer bli men just nu lutar det åt det bra hållet som gör att jag kommer kunna hoppa upp några grupper *blink* Nej hörni de här har jag icke ti för

Vi hörs istället när jag kommer hem!

CIAO



Saknar denna lilla skitunge gör jag också. Hon landar i SV igen på söndag efter två veckor med skolan i englans *lyckost*

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag går i mörbyskolan och jag vet att dom landar på lördag faktist :) <3

2009-05-04 @ 19:04:51
Postat av: Linnea

ja, hörde det idag när jag pratade med Maya. :) <3

2009-05-04 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0