Gårdagen.

Woho shies vilken galet rolig kväll. Haha. De började hemma hos Danne efter skolan, runt sex gick vi och mötte upp Mimmi och några skulle käka på cgs och sen så sprack de eftersom det ar fullt så vi köpte pizza och gick bort till berget och käkade där. Vi var runt hela kvällen. Träffade en massa kompisar och hade de skit bra. Gick hem till Pierre ett tag med Jill, Mimmi, Vickan, Pierre, Didde, Adde (Var det någon mer(?) Vi gick därifrån och ner till kvarnis när vi tjejor (jag, jill och mimmi) tillslut sagt hejdå till alla och bestämde oss för att gå emot mörby så ringde jag mina bästa bror och ringde och frågade om han och hans kompisar kunde komma och hämta os (aa) Haha. Efter några om och men kom dom faktiskt vid statiol vid ösbyrondellen (ja vi gick dit ifrån kvarnis:D) Vi åkte hem till en kompis till min bror där dom satt och kolla på något, vid strax efter tolv började vi vandra hemåt. Tog vägen över slottet och kom hem strax efter halv ett. Vi satte oss i köket och käkade natt käk. Vi satt och pratade tjejtalk till tre och då satte vi på satc filmen Mimmi somna nästan direkt jag och jill strax efteråt.

Hade en fruktansvärt rolig kväll med mycket skratt.

Tyvärr så är Linnea sämst och har inte fotat ett skit. Sorry.
Kommer bilder ifrån idag snart också.

Nu snart ska ja till vallentuna till kussarna.

Hare bra!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0