En Fråga, Jag Vill.

.. att ALLA svarar på. SNÄLLA.

Hur många inlägg om dagen är lagom/mycket, och VAD ska jag skriva om. Utan eran hjälp blir denna blogg egocentrerad, haha. Help me! Skulle vara ur gulligt alla urgulliga människor! PLEASE.

Så jag ber er att skriva ERA åsikter här. Jag menar utan eran hjälp blir denna blogg inge bra.

Så fick man de sagt också. Vore ur gulligt.

Nu väntar min säng! YES. MÅSTE sova mycket mycket. Imorn blir det 2lektioner sen drar jag till tekniskamuseet med min fysik grupp. De vill säga, Maria, Ditte, Adde, Sebbe och Cricke som jag känner (a) Haha.

iallafall så ska jag gå nu. Dålig blogg idag, imorn blir det nog roligare :)

Ciao babes



Pic ifrån Å to the RE! Woho

Kommentarer
Postat av: della

sv: Jo man tackar ;D.

Men dina bilder är inte heller så dåliga, rättare sagt skit bra.

;D

2009-05-05 @ 07:55:44
URL: http://drqb.blogg.se/
Postat av: Anonym

inget din blogg är perfect. :)

2009-05-05 @ 09:54:13
Postat av: elin

Du skriver inlägg tittsomtätt och det gillar jag.

2009-05-05 @ 15:26:55
URL: http://eichy.blogg.se/
Postat av: Anonym

2 inlägg

2009-05-05 @ 16:51:02
Postat av: Anonym

5

2009-05-05 @ 20:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0