090502

Kom inte in till staden förrän halv fem ungefär. Jag och Jill fikade på waynes och gick runt ett tag. Var inne på mio och skulle kolla på möbler till våran lägenhet vi ska köpa när vi fyller sexton *blink* Vi hittade sängar, inredningsprylar, vardagsrummet så vi är nöjda. Haha. Vi underhåller oss lätt (a) Efter mio blev det gina där Jill köpte ett linne och sen så gick vi till tbanan och påvägen hem snackade vi med några spanjorer som är utbyttes spanjorer i vår skola osv. Mami kom och hämtade mig och nu är jag hemma och väntar så jag kan äta och dra hem till mimmi med co.







Jill sover i sin blivande säng *blink



Lite bilder ifrån dagen.

Aja nu ska jag väl göra något kul.

Hörs.

LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0