Wake me up when the winter ends?

Ja, fyfasiken jag är så trött på vintrar. På vintrarna blir man deprimerad, drar fram alla gamla problem och tror de blir bättre om man löser dom nu. HALLÅ bullshit. Hade en jäklig kväll igår. Skulle ju skriva om "en tonåringsliv, ätstörningar, tobak och alkohol." Men nej jg satt helt sabbad hela kvällen jäkla internet. Jäkla dator. VARFÖR går jag in här varje dag? Nej förlåt för mina negativa inställning men varje kväll är de någon som är ledsen, sur irriterad som gör mig på dåligt humör. Aja nu är en ny dag som började helt fel den också. Vägrade gå upp eftersom jag inte gjort hekmkunskapen. "jag kan gå på andra lekitonen istället *blink* " Nej. Nu är jag uppe. Sitter och färdigt planerar min vecka.

Iallafall nu ska jag göra mig klar jag börjar om en timma SKÖNT.



Tänk om våren kunde komma nu! BLÄ för snö och dumma årstider.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0