Heeeeeeelg

Vakna nyss, är helt utslagen efter gårdagen. Skolan var helt okej. Slutade runt halv ett gick till mörby mötte upp David och Viktor. Vi tog bussen till David ditt Sam kom också. Vi spela fifa och chillade till halv fem, vi tog bussen till Vickan där jag var i ungefär fem minuter. Åkte till lidingö och käka middag, kom hem runt halv åtta då jag åkte till mörby träffa några kompisar. Vi tog bussen till djursholm och gick hem till mig, när min bror kom hem så stack vi och då var klockan hal tio ungefär. Vi åkte tillbaka till danderyd och började förlora folk påvägen. Tillslut slutade de med att jag, David, Sam, Aby, Maria och Mimmi trippade till kyrk där vi var ett tag. tillslut kom jag hem, skypade med Maria och sen pratade jag med David ett tag. Men iallafall så nu sitter jag i min soffa och ska sätta på en film. Idag ska jag möta upp David, Sam och Aby vi ska till stan och dom skulle köpa något. Ikväll ska jag träffa Maria och några. Men iallafall så nu ska jag kolla på film.

Vi hörs sötnosar!

pösss





Hallå vad hände med vädret ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0