Söndag Morgon

Gårdagen var trevlig, härligt folk och mycket skratt. Vid halv tolv slutade kvällen och vi drog oss till kyrkskolan och åkte hem. Somnade rätt tidigt men glömde stänga av filmen som rullade om och om igen till imorse. Vaknade halv fem och kollade lite på den sen somna jag igen. Nu har ajg gått upp och halsen skriker. Jag tror att det bara är morgonont, eller jag hoppas de. Sitter med halsduk och dricker te och kollar på film. Ska träffa Maria lite senare, och vi ska möta upp Sam och David. Vet inte om vi kanske skulle kolla på Davids fotbolls match men vi får se.







Såhär kul hade jag de när jag koka te.

Ciao

Kommentarer
Postat av: embla

sv:Han fyller 18 om ca en månad

2009-06-07 @ 12:33:26
URL: http://emblalouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0