No time

Vet inte vart tiden till bloggen har tagit vägen, försöker uppdatera men gud i himmeln vad de hänt saker på sistonde. De vill säga ingen blogg, Jag vet att jag kommer och går med min "jag ska börja blogga igen" Men jag SKA försöka att bli som förut, promise you!

Kan berätta vad lilla jag gjort ikväll, mötte Maria i mörby, vid åtta hade Lovisa och Sam kommit också. Vi tog bussen till enebyberg där vi träffade Aby oh Felix. Då drog Lovisa hem, varför vet jag inte. Vi andra drog till rösjöhallen i skarpäng och köpte godis wiiiho. Drog tillbaka till enebyberg där vi klättra upp på ett tak och grejade. Jätte roligt. Haha. Vid elva tog jag och Maria bussen till mörby där 601h precis gått och 509 gick inte föräns tolv så jag ringde Mamma som kom och hämta mig och körde hem Maria tacktack. Nu sitter vi och skypar och har de najs (;







Här är jag just nu. Skit fint! Jag vet (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0