090618

Vid halv två bar det in emot staden, när jag kom fram till klippoteket så tvättades och klipptes mitt hår, okej efter att ha lugnat ner mig lite så är det ganska fint, jag tycker det är väldans kort. Som vanligt när man klipper sig tog hon cirka 6cm av mitt hår!! Hon sa att hon skulle ta två-tre. Aja, nu äre som det är. Nu ska jag packa och så, åker nämnligen till dalarna ikväll. Ska fira midsommar där uppe med gamla vänner. På lördag åker jag och mamma och träffar Amanda och Petruska också! Det var inte så längesen jag träffade Amanda men det ska bli skit roligt!

Jag har börjat planera luleå resan som varar tre veckor i år, Enligt mig ska Maya och Maria komma upp, vid olika tillfällen, Mamma säger att det går bra så det ska bli skit kul om de funkar.

Nu ska de packas och fixas. Datorn hänger med upp, så bloggen kommer nog ta del denna helg.



CIAO hör av mig när vi kommer fram senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0