Snart klart...

..med packning! Håller bara på med alla necessärer och grejer. I år känns som de första året jag åker iväg och inte är rädd att glömma något, känns som jag har med mig kläder till en hel armé i ett kvartal! Påriktigt har med mig drygt halva min garderob, vet inte hur jag tänkt riktigt. Aja när jag åker ner till vätö med Maria så lämnar jag kläder i luleå. Iallafall så sitter jag förväntansfullt och väntar på Maria! Hon kommer hem ikväll och vi ska skypa hela natten lång. Jag tänker nog dygna ska åka imorgon vid åtta så det är nog skönast att dygna tänker jag.

Iallafall så kan jag inte ta mer kort ikväll för jag har packat ner kameran får se om den kanske åker upp iallafall lite senare men inte just nu. Nu ska jag koka en kopp te och snurra in mig i ett täcke och krypa upp i soffan!



En sådan här skulle inte sitta helt fel nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad är det du ska göra i luleå & vart i luleå ska du vara? :)

2009-07-12 @ 16:58:17
Postat av: linnéa

Jag är i luleå på semester helt enkelt, min pappa kommer här uppifrån. JAg är i luleå luleå liksom, i stan typ, bor utanför stan typ fem minuter :)

2009-07-12 @ 23:46:05
URL: http://bberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0