Night

Kom hem efter att ha träffat Victoria och då gjorde jag mig iordning för middag hos familjevänner som har barn i samma ålder som jag och min bror, trots allt hade jag inte träffat dom sen barnsben, vi kom dit och så, sen när jag såg Adam (han är lika gammal som jag) komma upp i trappan såg jag att han inte var ensam, bakom honom kom ingen mindre än André (mer igen känd av mig som Stifla) herregud det var typ ett år sen jag träffade honom, (var väldigt bra kompis med honom förra sommaren, sen bröts våran kontakt och tror inte vi avslutade den helt som vänner om jag kommer ihåg rätt) jag blev nog rätt blyg, vet vad ni tänker mig som blyg går inte riktigt men jodå jag har mina sidor jag också. iallafall så när vi käkat klart och skulle kolla på film så bröts den stela stämningen och snack om förra sommaren kom upp, gemensamma vänner osv.. Både Adam och André umgås en hel del med killar/tjejer jag känner så de är kul (: Japp iallafall så har kvällen bestått av god mat, cykelåkning, skateboardåkning (Adam är jätte duktig på att skatea och hans bror Erik cyklar och är bra på de, tillskillnad från mig som knappt kan stå på en bräda), film, skratt och snack. Här kommer lite bilder



Adam, lilla Albin och Erik











Här har ni lite ifrån kvällen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0