My Night



Jag och min käre bror, David knäppte detta kort xd hahaha.



Japp såhär blir det när jag har kompsiar, min bror 'ska bara visa något' hahahaha



Hahaha,



Jag och David gillar gurka, och min bror förstod inte varför bilderna blev suddiga! haha



Min bror och hans kompis hade mycket att lägga till och David fick sig ett gott skratt,



Marre har mycket viktigt att visa upp (:



Sen när dom drog satte jag på eva och adam!



Sen fick man till och med sällskap av en David! haha 
 
Åkte till mörby coh hämta mina pengar av Alex, skit bra. sen så hann jag till och med träffa Alina och Linnea, det var så himla längesen. Kom hem och sen kom David vid halv sju han drog för trettio minuter sen typ, vi umgicks lite med min bror och hans kompis, eller dom umgicks med oss, haha. Sen så stack dom då satte jag på eva&adam såklart :D, David umgicks med min dator sen fick man sällskap, hahaha. Nu så har jag laddat in bilderna och så, ska väl sova snart är så himla trött!

Nu ska jag fixa lite grejer innan jag ska sova.

Hörs imorn eller senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0