Kusinvitamin

IDag har jag haft en super dag! Träffade Jill vid ett och vi drog in till stan och där käkade vi lunch på Hardrock Café, jätte mysigt! Typiskt Jill&Linnéa, jag rekomen. Sen drog vi runt i stan ett tag och sen drog vi till mörby där vi satt och snacka med Erik, Mike och co. sen så drog jag hem och nu är min kusiner här med moster så de är trevligt (: Får se vad som händer ikväll om jag orkar gå ut.



Såhär ser jag ut ikväll, med min nya kjol ifrån hm och en vit tshirt också hm! Somrig och fin!


Kommentarer
Postat av: emelie

sv.tack så mycket. jo de var det. ja mår bara bra. hur mår du själv? :)

kram

2009-07-08 @ 20:39:37
URL: http://miliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0