Hard night

kom hem efter att ha träffat Sam, Sophie, Viktor och Sebbe i mörby ett tag. då hade min bror studsat upp till en kompis som bor ett hus högre upp än oss i en backe, med min dator -.- Han skulle lana där hela natten MED MIN DATOR! gissa om jag blev galen. Så hade han tagit med sin egna mus, så här stod jag med en dator utan mus, tog en reserv och började knappa.

Maria loggade in och började snacka om att jag skulle komma ner till grekland på lördag, jag blev helt tokig och började prata med mamma och pappa, brast ut i gråt 'såklart' så helt plötsligt kändes de somjag kunde simma till grekland i mina egna tårar. Ha Ha. Vi får se hur de blir med de.

Sen så hände de lite grejer på traven som inte gjorde de hela bättre. Iallafall så nu är de lite bättre men jag är fortfarande irriterad.

Men men imorgon så kommer Sam hit klockan elva, så då ska jag vara vaken. GOOD LUCK! Jag ska vara med honom tills ett typ då sk han dra till sitt dumma landställe IGEN. Haha, sen ska jag träffa Sophie (: Trevligt.

Här kommer några bilder



Mathilda som dyker och hjalmar på den gröna krokodilen







En nyvaken unge imorse!



Imorse så kom de ännu mera barn och de badades i deras lilla pool







Sådär ja, de finns många fler men dom tar vi nån annan dag!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0