FlowerPower!

Knäppte några bilder påväg in till staden idag! Tre bilder klassade jag som mina favorit bilder när jag kom hem, efter lite redigering och trixande ska jag nu visa bilderna på tre blommor



Bild nummer 1.
Jag tycker bilden blir sjukt mycket mer levande med humlan i blomman. Att jag la in en ljusare ton i hälften av bilden gör den mycket härligare. Bakgrunden gör att man ser objektet jag tog fokus i mycket mer. Bakgrunden är liksom rörig. Jag gillar den starkt iallafall!



Bild nummer 2.
Den här bilden har jag inte gjort mycket med, den ser tillgjord ut men den var så himla fin. Den här är också rörig  i bakgrunden så man ser vad jag tagit fokus på. Tycker den är riktigt fin!



Bild nummer 3.
Den här bilden är nog min absoluta favorit från idag. Eller de här är nog den finaste bilden jag tagit när det är fokus på fler än en bild. Det jag menar är att det är flera bilder som är skarp kvalité. Jag gillar den här så jäklarns mycket. Finns inte mycket mer att säga.

Så vilken bild är eran favorit? (:

Ciaaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0